Портфоліо


Прізвище, ім’я, по батькові:
Михальова  Світлана  Володимирівна   
Рік народження: 1969 р.
Посада й місце роботи: учитель історії та правознавства Краматорського закладу загальної середньої освіти № 22 з профільним навчанням імені Миколи Миколайовича Крупченка  Краматорської міської ради Донецької області
Освіта: Луганський державний педагогічний інститут 
ім. Т. Г. Шевченка
Фах: учитель історії та суспільствознавства, методист з виховної роботи
Педагогічний  стаж роботи: 30 років                    
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Звання: «учитель-методист», відмінник освіти

Досягнення 

* Переможець акції суспільного 
визнання «Людина року - 2008» у номінації «Учитель року» (за версією регіонального щотижневика «Восточный проект»);
* Педагогічний досвід Михальової С. В.  узагальнено Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти у 2010 році;
* Переможець обласного конкурсу для вчителів суспільних дисциплін «Компетентнісно орієнтований  урок  в 11-річній школі» у 2012 році;
* Краматорська загальноосвітня школа I-III ступенів № 22 з профільним навчанням - переможець обласного конкурсу-огляду на кращу організацію системи правової освіти та виховання в навчальному закладі у 2012 р.;
* Переможець обласного туру XX Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015» у номінації «Правознавство»  

Участь у семінарах, конференціях, проектах 

* Участь у шостій літній школі вчителів "Практичного права".

* Участь в обговоренні проекту нового підручника з правознавства при Академії педагогічних наук.

* Навчання в чесько-українському проекті «Формування громадянськості в школах України: європейський вимір» за проблемою «Громадянська освіта: чеський досвід проектної діяльності». 

Участь у навчально-методичного семінару в м. Києві, що відбувся в рамках проекту в сфері протидії антисемітизму, ромофобії, упередженням та ворожнечі, який було проведено  Українським центром вивчення історії Голокосту.

* Організація та проведення обласного семінару для методистів, керівників МО суспільних дисциплін «Методологія вивчення прав людини в школі».

* Участь у педагогічній майстерні «Професійна компетентність учителя історії в новій українській школі» з Оленою Пометун.

Участь в Східному освітньому форумі «Шляхи впровадження реформи освіти, пропозиції і очікування. Нестандартні підходи, сучасні методи і форми впровадження патріотичного виховання, взаємодія з інститутами громадянського суспільства. Історична правда – зброя проти маніпуляції свідомістю українців»

Участь у семінарі в м. Києві щодо обговорення проектів нової редакції  програм з історії України та всесвітньої історії для учнів 5-11 класів відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки України.

Відзнаки та нагороди

* Подяка Міністерства освіти і науки України, 2019 р.
* Грамота Верховної Ради України, 2017 р.
* Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2010 р. 
* Почесні грамоти управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, 2007р., 2012р. 
* Грамота департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації, 2014р. 
* Грамота головного управління юстиції в Донецькій області, 2009 р.
* Почесна грамота Краматорської міської ради виконавчого комітету, 2008 р. 
* Знак переможця акції суспільного визнання «Людина року - 2008» у номінації «Учитель року» (за версією регіонального щотижневика «Восточный проект»)
* Грамоти міського управління освіти, 2011 р., 2012 р., 2013р., 2014 р. 
* Диплом переможця обласного конкурсу для вчителів суспільних дисциплін «Компетентнісно орієнтований  урок  в 11-річній школі» в номінації «Правознавство, 10 клас», 2012 р.
 * Диплом переможця обласного конкурсу-огляду на кращу організацію системи правової освіти та виховання в навчальному закладі, 2012 р.
 * Диплом переможця II (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015" у номінації "Правознавство"

Відзнаки та нагороди  Переглянути файл 

 

Тема досвіду Краматорської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 з профільним навчанням "Правовиховна робота в школі як передумова формування правової свідомості особистості" 

Презентація досвіду школи  Переглянути презентацію


Основні показники результативності


Переможці IV (республіканського) етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства 
                Черникова Дарина (ІІ місце)         Коваленко Софія (І місце)

                   

Ромадін Владислав (І місце), Болотов Назар (ІІ місце), Черноштан Олена (ІІІ місце) 2017р.

Ромадін Владислав (І місце), Григор'єва Владислава (І місце), Болотов Назар (ІІ місце), Черноштан Олена (ІІІ місце) 2018р.




Григор'єва Владислава (ІІІ місце), Болотов Назар (ІІІ місце) 2019р. 


Стрельцова Валерія (ІІ місце) 2024 р.

Список переможців Переглянутифайл 

                                                                           

Інформація про досвід Михальової С. В.

 Тема досвіду
 "Розвиток творчого потенціалу та правосвідомості  учнів у системі профільної правової освіти"
Адреса досвіду: Краматорська загальноосвітня школа I-III ступенів № 22 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області,
вул.  Двірцева, 3,  м.  Краматорськ   Донецької   області , 84301,
 т. (06264) 3-01-80, (0626) 41-46-51
Вид досвіду: раціоналізаторський.
    Актуальність досвіду: відповідно до чинного Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти «метою освітньої галузі “Суспільствознавство”… є забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами й цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізовується в сучасному українському суспільстві».
Таким чином, завданням загальноосвітніх навчальних закладів є підготовка учнів до взаємодії з соціальним середовищем, формування в них почуття власної гідності, відповідальності, здатності реалізовувати  власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір і встановлювати особисті цілі.
Провідна педагогічна ідея:  розвиток креативності учнів, їхньої здатності до ефективної творчої самореалізації в процесі допрофільної та профільної правової освіти  має відбуватися на основі розуміння необхідності правових знань, умінь їх реалізовувати в повсякденному житті на основі поваги до закону, формування ціннісно-правових орієнтацій, правових переконань для виховання свідомих громадян, патріотів своєї держави.
Інноваційна значущість досвіду полягає в  тому, що система допрофільної та профільної правової освіти в школі, що базується на інноваційних технологіях навчання, сприяє формуванню  критично мислячої особистості з високим рівнем правової свідомості, здатної до прийняття творчих рішень, здобуття учнями досвіду життя в громадянському суспільстві, необхідного людині для ефективного соціального функціонування, реалізації її життєвих цілей і завдань.
Рік узагальнення: 2012 р.
Досвід вивчений і узагальнений:  ученою радою Донецького ОІППО, протокол №4 від 03.12.2012р.
Форма узагальнення: ДОІППО Анотований каталог обласної картотеки перспективного досвіду «Секрети досвіду навчально-виховних закладів Донеччини». Інформація про досвід занесена до  обласного банку даних передового педагогічного досвіду.
Шляхи розповсюдження досвіду:
 Авторські методичні розробки та дидактичні  матеріали  друкуються в науково-методичному журналі «Історія та правознавство». Надаю методичну допомогу вчителям  у формі майстер-класів, виступів на засіданнях міського методичного об`єднання,  презентацій досвіду та лекцій на курсах підвищення кваліфікації вчителів м. Краматорська та Донецької області. Упродовж  двох років є керівником обласної авторської творчої майстерні в системі підвищення кваліфікації вчителів історії та правознавства з теми «Створення авторської системи діяльності вчителя суспільних дисциплін щодо розвитку творчого потенціалу учнів». 



Опис досвіду вчителя  Переглянути файл

Презентація досвіду вчителя Переглянути презентацію

Мій світ


                

 


5 коментарів:

  1. Ваш досвід, на мій погляд, дуже цінний своєю інноваційністю. Творчої вам наснаги!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. То ви ще й чудова ЖІНКА!!!! Захоплена, працьовита, творча.

    ВідповістиВидалити
  3. Три риси необхідні сучасному вчителю:
    1) високий професіоналізм,
    2) духовна культура,
    3) любов до дітей.
    Всі вони присутні в вашій роботі. Дякую за завжди готовність допомогти і поділитися своїм досвідом. Наснаги і творчих успіхів.

    ВідповістиВидалити