ЗАВДАННЯ З
ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА ДЛЯ 9-Х КЛАСІВ
§ 23 розібрати,
виконати усно завдання
на сторінках 166-167;
§ 24 розібрати,
виконати усно завдання
на сторінках 175-176;
Виконати письмово у зошиті завдання на сторінках 176-177 порівняти дві пари
понять:
1) злочин- адміністративний проступок,
2) адміністративна відповідальність- кримінальна
відповідальність
ЗАВДАННЯ З
ІСТОРІЇ ДЛЯ 10-Х КЛАСІВ
Розібрати § 65-79
Переглянути всі серії відео «Друга світова війна в
кольорі»
Шановні десятикласники!
Пропоную вам виконати творчу роботу на тему «Моя
родина в роки Другої світової війни. 1939-1945. Ненаписана історія»
Пропоную вам напередодні чергової річниці перемоги над нацизмом написати сімейні розповіді і перекази про те, як бабусі, діди і прадіди кожного з нас пережили
цю війну. Саме це - наша спільна історична пам'ять. Розкажіть, як ваша родина пережила Другу
світову. Воювала не влада,
воювали конкретні люди. Воювали на фронті, працювали в тилу, виживали і
боролися в страшні дні окупації. З маленьких історій людей і складається
грандіозна і різнобарвна картина Другої світової війни. Україною
ця війна прокотилася кілька разів – я впевнена,
вам
є що розповісти. Формат
вільний ( це ваша творчість!). Чекаю ваші творчі роботи на пошту mihaleva1410@gmail.com до 01.05.2020.
ЗАВДАННЯ З
ІСТОРІЇ ДЛЯ 11-Х КЛАСІВ
Повторити вивчені за навчальний рік теми з історії
України за підручником авторів: Віталій Власов, Станіслав Кульчицький за
посиланням
По вказаному підручнику я розроблю підсумкове онлайн-тестування,
яке ви будете проходити у травні.
Немає коментарів:
Дописати коментар